Logo Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych

Przed nami 5. edycja Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. To najdłużej organizowana cykliczna konferencja dotycząca esportu i branż pokrewnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Wraz z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego chcemy zaprosić Państwa do merytorycznej debaty podczas jubileuszu OKSE. Na początku bieżącego roku zmagania najlepszych graczy z całego świata odbywają się online, a nasz Kongres zrealizujemy w trybie hybrydowym. Prelegenci oraz zaproszeni goście będą obsługiwani zgodnie z reżimem sanitarnym, natomiast odbiorcy OKSE będą w interakcji z wydarzeniem podczas transmisji na żywo w internecie.

Od pierwszej edycji Kongresu w 2017 roku polski rynek esportowy znacząco się rozwinął. Zarówno od strony zasięgów i rozpoznawalności, grup docelowych, zainteresowania różnych sektorów, w tym edukacji i nauki, marketingu, startupów oraz – co najważniejsze w kontekście dalszego rozwoju – współpracy sektora publicznego z prywatnym.

Jubileuszowa, piąta edycja OKSE to w pewnym sensie podsumowanie i analiza dotychczasowego rozwoju polskiego ekosystemu branżowego. Pierwotna grupa docelowa (młodzież szkolna i akademicka, organizacje esportowe) rozszerzyła się o osoby wchodzące na rynek pracy, przedsiębiorców oraz podmioty administracji publicznej. Wierzymy, iż założone cele wydarzenia pośrednio wpływają i będą wpływać na lokalny rozwój gospodarczy – szczególnie zważywszy na powstałe dzięki projektowi krajowe i międzynarodowe partnerstwa biznesowe.

Serdecznie zapraszam do aktywnego uczestnictwa online!

Łukasz Trybuś
prezes Stowarzyszenia Sportów Elektronicznych

Agenda

18 marca 2021, g. 09:50 – 15:15

09:50 – Oficjalne rozpoczęcie

10:00-10:30 – Panel dyskusyjny:

Ostatnie 5 lat w branży – rośniemy czy stoimy w miejscu? Subiektywna opinia liderów esportowego dziennikarstwa

  • Paweł Książek (Kinguin)
  • TBA
  • TBA
  • TBA

 

Transmisja z dużej sceny.
Interaktywny czat z moderatorem.

10:30-10:45 – TBA

  • TBA

10:30-10:45 – Wywiad z prelegentem I panelu:

  • Paweł Książęk (Kinguin)

10:45-11:00 – Przerwa kawowa

10:45-11:00 – TBA

  • TBA

11:00-11:30 – Panel dyskusyjny:

Esport w edukacji gości już kilka lat. Co z tego wynika?

  • prof. dr hab. Grzegorz Mazurek (Akademia Leona Koźmińskiego)
  • TBA
  • TBA

 

Transmisja z dużej sceny.
Interaktywny czat z moderatorem.

11:30-11:45 – Prezentacja polskiego startupu:

esportsLAB

  • Maciej Skorko

11:30-11:45  Wywiad z prelegentem II panelu:

  • TBA

11:45-12:15 – Panel dyskusyjny:

Rola podmiotów publicznych w rozwoju esportu

  • TBA
  • TBA
  • Mariusz Walczak (Akademicki Związek Sportowy)
  • Łukasz Trybuś (Esports Association)

11:45-12:15 – Wywiad z przedstawicielem startupu: 

esportsLAB

  • Maciej Skorko

12:30-13:00 – Przerwa obiadowa

12:15-13:00 – TBA

  • TBA

13:00-13:45 – Panel dyskusyjny:

Marketing sportowy a esport. Oczekiwania i rzeczywistość

  • Piotr Bombol (GAMESET)
  • Mikołaj Pecko (eMinePro)
  • TBA
  • TBA

 

Transmisja z dużej sceny.

Interaktywny czat z moderatorem.

13:45-14:00 – Prezentacja polskiego startupu: 

GG Predict

  • Przemysław Siemaszko

14:00-14:45 – TBA

  • TBA

14:00-14:15 – Wywiad z przedstawicielem startupu: 

GG Predict

  • Przemysław Siemaszko

14:45-15:15 – Seminarium biznesowe:

Rozwój gamedev na Śląsku

  • TBA
  • TBA

Prelegenci

Maciej Skorko
EsportsLab

Współwłaściciel i dyrektor zarządzający esportsLAB. Jako badacz w Instytucie Psychologii PAN pracował w kierunku ustalania związków pomiędzy sprawnością umysłową a poziomem gry w amatorskim i profesjonalnym esporcie. Wyniki tych badań stały się fundamentem projektu esportsLAB, w którym uczestniczyli już m.in. zawodnicy x-kom AGO i Izako Boars. Maciek jest byłym zawodnikiem esportowym, a swoją pasję do rywalizacji realizuje w sportach elektronicznych i tradycyjnych.

tba

TBA

TBA

Partnerzy

Organizator

Esports Association

Esports Association to organizacja non-profit mająca na celu m.in. profesjonalizację esportu w Polsce, skupiając się na edukacji w zakresie branż kreatywnych oraz łączeniu sektora prywatnego z publicznym.

Aktualne informacje na temat naszej działalności możecie Państwo znaleźć na stronie www.polskiesport.pl.

Współgospodarz

Województwo śląskie

Województwo śląskie to region, który przyciąga silną tradycją pracy, dobrym klimatem biznesowym, krajobrazem naturalnym, wydarzeniami kulturalnymi i pozytywną energią mieszkańców. To region o zróżnicowanej strukturze gospodarczej, który z powodzeniem rozwija się poprzez innowacyjność i kreatywność przedsiębiorstw.

Region skutecznie mierzy się z wyzwaniami społecznymi i gospodarczymi związanymi z restrukturyzacją tradycyjnych sektorów. Na fundamentach przemian gospodarczych rozwinęły się nowe firmy w takich sektorach, jak między innymi: motoryzacja, ICT, budowa maszyn i urządzeń, przetwórstwo spożywcze, chemia, nowoczesne materiały. Patrząc z optymizmem w przyszłość, nie można jednak zapomnieć o tym, że skutki niekorzystnej sytuacji demograficznej oraz proces transformacji energetycznej stanowią spore wyzwanie dla województwa na najbliższe lata.

Przedsiębiorcy z województwa śląskiego mogą korzystać z różnorodnych form wsparcia oferowanych im przez jednostki badawczo-rozwojowe, parki i klastry technologiczne oraz instytucje otoczenia biznesu. Władze regionu aktywnie włączają się do tych działań reagując na potrzeby związane z rozwojem przedsiębiorczości.

Śląskie to również region, w którym nie brakuje miejsc i okazji, by aktywnie spędzać czas bez względu na wiek. To miejsce sprzyjające miłośnikom górskich wspinaczek, kolarstwa, narciarstwa, żeglarstwa czy też amatorom bardziej ekstremalnych form ruchu. Zaskakujące wydaje się, że jest to jedna z najbardziej zielonych części Polski. W sumie lasy i tereny zielone zajmują niemal 1/3 powierzchni województwa śląskiego. Dlatego jednym z najbardziej adekwatnych słów, opisujących środowisko naturalne regionu, jest „różnorodność”, którą cenią sobie zarówno mieszkańcy, jak i turyści.

Jak wziąć udział

Uczestnictwo w tegorocznej edycji OKSE będzie możliwe zdalnie, bez wcześniejszej rejestracji – za pośrednictwem platformy Twitch oraz LiveWebinar.

Ostatni element agendy – seminarium biznesowe – transmitowany będzie na facebookowym profilu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.

Podczas paneli dyskusyjnych i prelekcji będzie możliwość interakcji z prelegentami za pośrednictwem czatu na wszystkich platformach.

Kliknij w logo Twitch, aby dołączyć do transmisji!

livewebinarlogo

Kliknij w logo LiveWebinar, aby dołączyć do transmisji!

Kliknij w herb Województwa Śląskiego, aby dołączyć do transmisji z ostatniego panelu!

Aktualności

1

Aftermovie 4. Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych

Czwarta edycja Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych już za nami. 26 lutego w Muzeum Śląskim odbyło się łącznie 15 paneli dyskusyjnych, warsztatów, seminariów i wykładów z …

CZYTAJ WIĘCEJ
okse2020_sociale_00000

Jedyny polski zawodnik na IEM 2020 prelegentem 4. Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych

Czwarta edycja Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych odbędzie się w katowickim Muzeum Śląskim już w przyszłą środę, 26 lutego. Wśród prelegentów wydarzenia organizowanego przez Esports Association …

CZYTAJ WIĘCEJ
OKSE_1920x1080_presspack (1)

4. Ogólnopolski Kongres Sportów Elektronicznych już niebawem!

26 lutego w katowickim Muzeum Śląskim odbędzie się czwarta edycja OKSE, czyli Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. Wydarzenie organizowane przez Esports Association podzielone będzie na część …

CZYTAJ WIĘCEJ
oks3

Merytorycznie o e-sporcie w Muzeum Śląskim

Podsumwoanie trzeciego Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. Za nami 3. edycja OKSE, czyli Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. Wydarzenie organizowane przez Esports Association odbyło się 27 lutego …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_5

Za niedługo rozpoczynamy 3. OKSE!

Tylko kilkanaście godzin pozostało do startu trzeciej edycji Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych! Mamy nadzieję, że jesteście gotowi. Tymczasem chcielibyśmy przedstawić wam kolejny z paneli, który …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_4

Przedstawiamy kolejny panel w ramach 3. OKSE

Do kongresu zostało już tylko kilka dni, a to oznacza, że najwyższy czas przedstawić kolejny z paneli. Już od kilku lat sport elektroniczny ma swoje …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_3

Współczesne formy rywalizacji sportowej – perspektywy rozwoju esportu

Czas poznać trzeci z naszych paneli, który będziecie mogli wysłuchać w trakcie zbliżającego się OKSE. Tym razem temat to “Współczesne formy rywalizacji sportowej – perspektywy …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_2

Skill nie tylko w grze – potrzeby rynku gamedev w Polsce

Już za pięć dni rozpocznie się kolejna edycja Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. My powoli szykujemy się do startu, a tymczasem chcielibyśmy przedstawić Wam kolejny z …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_1

Czas odsłonić pierwsze karty!

Lista uczestników trzeciej edycji Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych powoli się zapełnia.  Dziś chcielibyśmy zwrócić Waszą szczególną uwagę na panel o tytule “Esport od zaplecza – …

CZYTAJ WIĘCEJ
okse3_muzeym

OKSE powraca z trzecią edycją!

Już wkrótce Ogólnopolski Kongres Sportów Elektronicznych powróci z trzecią edycją! Tegoroczny OKSE odbędzie się 27 lutego w katowickim Muzeum Śląskim. Podobnie jak w latach ubiegłych …

CZYTAJ WIĘCEJ
okse

Będzie się działo na drugim Ogólnopolskim Kongresie Sportów Elektronicznych

BĘDZIE SIĘ DZIAŁO NA DRUGIM OGÓLNOPOLSKIM KONGRESIE SPORTÓW ELEKTRONICZNYCH Zgodnie z zapowiedziami, w tym roku ponownie odbędzie się wydarzenie spod szyldu #OKSE, czyli Ogólnopolski Kongres …

CZYTAJ WIĘCEJ
okse

Co wiemy po I Ogólnopolskim Kongresie Sportów Elektronicznych (OKSE)?

Co wiemy po I Ogólnopolskim Kongresie Sportów Elektronicznych (OKSE)? Finały Intel Extreme Masters to nie jedyne wydarzenie e-sportowe, które na początku miesiąca miało miejsce w …

CZYTAJ WIĘCEJ