W Polsce nie było do tej pory cyklicznego wydarzenia, które skupiałoby się na tematach edukacji, administracji i przemysłu kreatywnego w kontekście branży esportowej. Rozwój wymaga dialogu oraz wymiany doświadczeń.

Na przełomie lutego i marca oczy entuzjastów esportu skierowane będą na Katowice. Zawody esportowe w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym to niewątpliwie święto dla wszystkich fanów gier komputerowych. Wraz z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego oraz Miastem Katowice chcemy uzupełnić ten okres o merytoryczną debatę podczas czwartej edycji Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. Tematyka, zaproszeni goście oraz prelegenci, sprawią iż wydarzenie stanie się inkubatorem wiedzy i inspiracją dla dalszej profesjonalizacji całego sektora.

Istotą Kongresu jest powiązanie procesów rozwojowych w biznesie z sektorem edukacyjnym i administracją, co pozwoli na możliwie szybkie, a w niektórych aspektach nawet wyprzedzające, reagowanie na dynamiczne zmiany na rynku pracy. Przez prelekcje i panele tematyczne chcemy zwiększyć zainteresowanie młodych ludzi branżą IT, nowymi technologiami i mediami, co w konsekwencji ma zwiększyć liczbę specjalistów w systemie gospodarczym.

Łukasz Trybuś
prezes Stowarzyszenia Sportów Elektronicznych

Agenda:

Audytorium (poziom -3)
26 lutego 2020, Muzeum Śląskie
prelekcje z tłumaczeniem symultanicznym

10:00 – Oficjalne rozpoczęcie

10:05 [panel]

Potrzebujemy specjalistów… czyli HR w esporcie.”

  • Anna Palowicz (Illuminar Gaming)
  • Alicja Dąbrowska (Fantasyexpo)
  • Adrian Kostrzębski (ESL Polska)
  • Alek Kaim (eMine.Pro)

 

10:40 [wykład]

„Prowadzenie kariery profesjonalnego zawodnika esportowego”

  • Krzysztof Kubicki (eMine.Pro)

11:00 [wykład]

„Koncepcja pracy z zawodnikami esportowymi na przykładzie X-kom Ago

  • Sebastian Krzepota (x-kom AGO)
  • Mikołaj „Elazer” Ogonowski (x-kom AGO)

11:20 [wykład]

Rola zdrowia fizycznego w treningu esportowym.

  • Dariusz Błachnio (Esports Lab)
  • Marcin Bator (Esports Lab)

11:40 [wykład]

„Esport w naziemnej telewizji cyfrowej na przykładzie
TVP Sport.”

  • Jędrzej Smaruj (TVP Sport)

 

12:00 – 12:20 – Przerwa

12:20 [wykład]

O sile doświadczeń wydarzeń esportowych na przykładzie Games Clash Masters?”

  • Jakub Janaszek (Games Clash)

12:40 [wykład]

esportsLAB – droga do profesjonalizacji esportu

  • Maciej Skorko (Esports Lab)

13:20 [panel]

„Drużyna esportowa jako centralny element ekosystemu i wstęp do product development”

  • Mateusz Kowalczyk (Illuminar Gaming)
  • Alek Kaim (eMine.Pro)
  • Mieszko Łabuz (Wisła Kraków)

14:00 – 14:20 – Przerwa

14:20 [wykład]

„Trendy i przyszłość esportu. Gdzie jesteśmy teraz, gdzie zmierzamy?”

  • Jarosław Śmietana (TeamPlay)

15:00 [panel]

„Pozyskiwanie funduszy w esporcie – sektor prywatny, publiczny, badania naukowe”

 

  • Michał Sokołowski (Esports lab)
  • Dr Przemysław Jura (PSAB-I)
  • Jakub Szumielewicz (Seedstone.vc / x-kom AGO)
  • Adam Jenkins (Polish Reaserch Investment Fund)

16:00 – Zakończenie części głównej

Seminaria
Sala "I" (VIP)

16:00 [seminarium]

Czego Venture Capital poszukuje na rynku Esportu?

  • Marcin Fejfer (Seedstone)

16:30 [seminarium]

Aniołowie biznesu w inwestycjach e-sportowych.”

  • Dr Przemysław Jura (Ponadregionalna Sieć Aniołów Biznesu – Innowacja)

Warsztaty

10:20-11:20

„Jak rozmawiać, by czytało się dobrze – esportowe wywiady od kuchni

  • Szymon Groenke (eWeszło)
  • Krystian Terpiński (eWeszło)

12:30-13:30 

MSi dla twórców: Dramaturgia GG – podstawy kreowania esportowego contentu video wysokiej jakości

  • Maciej Szafranek (ALOHA STUDIO)

Prelegenci

Waldemar Bojarun
Wiceprezydent
Miasta Katowice

dr Przemysław Jura
PSAB-I

Aktywny inwestor na rynku kapitałowym, rzeczoznawca, doradca, koordynator zarządzający Ponadregionalnej Sieci Aniołów Biznesu – Innowacja (PSAB-I), partner zarządzający i założyciel funduszy kapitałowych Europejskiej Technologicznej Grupy Kapitałowej (ETGK), prezes think thanka ekonomicznego Instytut Nauk Ekonomicznych i Społecznych.

Jakub Szumielewicz
Seedstone.vc
x-kom AGO

CEO AGO Esports Sp. z o.o.. Rozpoczynał w międzynarodowych korporacjach, następnie zajął się przedsiębiorstwami i sportem, ze szczególnym naciskiem na piłkę nożną. Obecnie swoją uwagę skupia na esporcie zarządzając organizacją x-kom Ago oraz prowadząc spółkę B+R tworzącą aplikacje dla amatorów i organizacji esportowych.

Dr Dariusz Błachnio
Esports Lab

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie z roku 1989. Pracuje w esportsLAB gdzie odpowiada za obszar przygotowania fizycznego i badania w tym zakresie. Doktor Nauk o Kulturze Fizycznej, nauczyciel akademicki w Zakładzie Fizjologii AWF Warszawa w latach 1989 - 2000. W latach 2000 - 2019 sekretarz Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie i Kierownik Departamentu Edukacji i Informacji w Polskiej Agencji Antydopingowej.

Krzysztof Kubicki
eMine.Pro

Menedżer zawodników esportowych. CEO w agencji eMinePro. Kierował działemmarketingu w STS Zakłady Bukmacherskie

Jarosław Śmietana
TeamPlay

Esports and Gaming Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, AVEZ, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company.

Alicja Dąbrowska
FantasyExpo

HR Business Partner w firmie Fantasyexpo, agencji działającej w obszarze gamingu i esportu. Specjalistka w zakresie zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Wcześniej zdobywała doświadczenie w firmach związanych z doradztwem finansowym oraz koordynacji wdrażania nowych projektów. Obecnie zarządza działaniami związanymi z rekrutacją, zaangażowaniem i rozwojem pracowników oraz budowaniem marki pracodawcy. Na co dzień zgłębia zalety i wady pracy z milenialsami, będąc jednocześnie reprezentantką tej grupy. Od zawsze uwielbia pracę z ludźmi. Absolwentka Psychologii SWPS Uniwersytetu Humanistyczno-społecznego.

Marcin Fejfer
Seedstone

Marcin pełni funkcję Partner Funduszu Seedstone. Odpowiada za przeprowadzanie procesów inwestycyjnych oraz budowanie wartości spółek portfelowych i kontakty z inwestorami zagranicznymi. Wspiera firmy portfelowe swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu prowadzenia negocjacji, budowania i testowania modeli biznesowych oraz wspiera je w przygotowaniach do kolejnych rund inwestycyjnych. Posiada podwójny dyplom Uniwersytetu Strathclyde oraz Uniwersytetu w Aalborgu na kierunku Global Innovation Management. Dodatkowo, Marcin pełni rolę Partnera Zarządzającego w SpeedUp Venture Capital Group.

Maciej Skorko
Esports Lab

Maciek jest współtwórcą esportsLAB, w którym pełni rolę Head of Science. Jako badacz w Instytucie Psychologii PAN, pracował w kierunku ustalania związków pomiędzy sprawnością umysłową, funkcją i strukturą mózgu, a poziomem gry w amatorskim i profesjonalnym esporcie. Wyniki tych badań podstawowych stały się fundamentem projektu esportsLAB. Maciek jest byłym zawodnikiem esportowym, a swoją pasję do rywalizacji realizuje w sportach elektronicznych i tradycyjnych.

Jędrzej Smaruj
TVP Sport

Współpracownik TVP Sport, gdzie odpowiada za wszystkie działania esportowe od początku inwestycji firmy w tą branżę. Zajmuje się również organizacją eventów esportowych, a także jest współwłaścicielem drużyny esportowej ACTINA PACT

Sebastian Krzepota
x-kom AGO

W x-kom AGO tworzy model szkoleniowy oparty na kompetencjach gry, umiejętnościach zawodnika, zdolnościach umysłowych, uwarunkowaniach mentalnych oraz zdrowiu fizycznym. Jako Sport Director, Krzepki odpowiada za współpracę z naukowcami i specjalistami z różnych dziedzin życia. Na co dzień wraz ze sztabem szkoleniowym i Prezesem wyznacza cele krótko i długo terminowe w Organizacji.

Mikołaj “Elazer” Ogonowski
x-kom AGO

Mikołaj Ogonowski należy do czołówki graczy Starcraft 2 na świecie. W grze używa pseudonimu Elazer, operując rasą Zergów. Wykonuje ponad 300 akcji na minutę.

Krystian Terpiński
Weszło Esport

W przeszłości reprezentował między innymi TVP Sport, a obecnie jest członkiem redakcji Weszło Esport. Najlepiej odnajduje się w wywiadach i reportażach.

Szymon Groenke
Weszło Esport

Z branżą esportową związany od ponad dekady. W przeszłości dziennikarz m.in. Polsatu Sport i współpracownik czołowych organizacji w kraju. Od dwóch lat współtworzy redakcję Weszło Esport. Wywiad to jego domena.

Alek Kaim
eMine.Pro

Strategy Director i współwłaściciel agencji eMinePro, gdzie tworzy kampanie kreatywne i strategie komunikacji dla projektów esportowych. Doświadczony również w marketingu sportowym - przez pięć lat pełnił funkcję Marketing Managera w Ruchu Chorzów SA. Absolwent National Louis University w Chicago z dyplomem MBA.

Michał Sokołowski
Esports Lab

Michał ma za sobą 10 lat doświadczenia w pracy dla największych przedsiębiorstw z branży finansowej, retail i energetycznej. Specjalizuje się w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw w zakresie nowych modeli biznesowych, produktów oraz kanałów sprzedaży i komunikacji z klientem. W esportsLAB Michał odpowiada za strategię produktową, sprzedaż i marketing oraz partnerstwa.

Jakub Janaszek
Games Clash

Zawodowo od dwóch lat członek agencji esportowej Games Clash, części firmy Murator EXPO (grupa ZPR Media). Organizator międzynarodowych turniejów Games Clash Masters oraz Games Clash Arena. Jego głównym obszarem branżowym jest PR, marketing, brand development oraz produkcja wydarzeń. Wierzy, że esport to rozrywka przyszłości. Przyszłości, która jest teraz.

Marcin Bator
Esports Lab

Magister fizjoterapii, absolwent warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Pracuje w esportsLAB gdzie odpowiada za kwestie związane z fizjoterapią, oceną posturalną zawodników esportu. Od 8 lat współpracuje z drużyną piłkarską Legia Warszawa. Pracuje również jako fizjoterapeuta z Reprezentacjami Polski w piłce nożnej U-19.

Mieszko Łabuz
Wisła Kraków

Licencjonowany menadżer sportu od lat związany z Krakowskim Sportem. Jako sportowiec realizował się w takich sportach jak Rugby czy Futbol Amerykański (reprezentacja Polski). Przez kilka lat angażował się w pomoc lokalnym klubom sportowym. Od 2017 roku związany z Krakowską Wisłą gdzie od początku współpracy pełnił funkcję Menadżera ds. Sprzedaży jak również od samego początku tworzył projekt Klub Biznesu 1906, który w późniejszym czasie przerodził się w projekt Wisła Biznes. Dodatkowo od 2019 roku odpowiada za sekcję E-sportową klubu: Wisła All iN! Games Kraków

tba

Maciej Szafranek
ALOHA STUDIO

Absolwent Wydziału Radia i Telewizji w Katowicach (obecnie Szkoły Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego). Podczas 12 lat pracy w branży telewizyjnej i filmowej był m.in. producentem wielokamerowych realizacji telewizyjnych, realizatorem serii reportaży z Chin dla TVP Polonia, a także reżyserem i producentem dwóch sezonów muzyczno-lifestyle'owego programu ALTER SOUND realizowanego dla TVP oraz aftermovies z festiwali TAURON NOWA MUZYKA i AUDIORIVER. W swoim portfolio posiada również reklamy i teledyski. Od kilku lat współpracuje z ESL Polska głównie jako reżyser, realizując teasery zapowiadające imprezę IEM KATOWICE oraz video content dla firmy INTEL.

Michał Wasik
Host Okse

Dziennikarz, prezenter, konferansjer, od najmłodszych lat związany z dziennikarstwem sportowym . Niepoprawny optymista , fan Simpsonow a po godzinach Batman ale nie mówcie nikomu bo to tajemnica

Jakub Grzegorski
Host Okse

Jakub „Swelder” Grzegorski, komentator esportowy występujący na kanałach: Izakooo/Esportnow. W swoim portfolio może pochwalić się transmisją największych turniejów: - Faceit ECS - Blast Pro Series - V4 Future Festival - WeForge - Acer Predator Masters Host prowadzący stoiska: Ballistix oraz NTT/HERO w czasie PGA oraz IEM Katowice.

Lokalizacja

Muzeum Śląskie

poziom -3
ul. Dobrowolskiego 1, Katowice
Strefa Kultury

Partnerzy

Organizator

Esports Association

Esports Association to organizacja non-profit mająca na celu m.in. profesjonalizację esportu w Polsce, skupiając się na edukacji w zakresie branż kreatywnych oraz łączeniu sektora prywatnego z publicznym.

Aktualne informacje na temat naszej działalności możecie Państwo znaleźć na stronie www.polskiesport.pl

Rejestracja

Wstęp na kongres jest darmowy, ale ze względu na ograniczoną ilość miejsc prosimy o zarejestrowanie się:
(szkoły oraz grupy zorganizowanie prosimy o zgłaszanie się mailowo: michal.kurka@esportsassociation.pl

W razie problemów z formularzem prosimy o wysłanie swojego zgłoszenia na adres: office@esportsassociation.pl

* pola wymagane

Aktualności

okse2020_sociale_00000

Jedyny polski zawodnik na IEM 2020 prelegentem 4. Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych

Czwarta edycja Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych odbędzie się w katowickim Muzeum Śląskim już w przyszłą środę, 26 lutego. Wśród prelegentów wydarzenia organizowanego przez Esports Association …

CZYTAJ WIĘCEJ
OKSE_1920x1080_presspack (1)

4. Ogólnopolski Kongres Sportów Elektronicznych już niebawem!

26 lutego w katowickim Muzeum Śląskim odbędzie się czwarta edycja OKSE, czyli Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. Wydarzenie organizowane przez Esports Association podzielone będzie na część …

CZYTAJ WIĘCEJ
oks3

Merytorycznie o e-sporcie w Muzeum Śląskim

Podsumwoanie trzeciego Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. Za nami 3. edycja OKSE, czyli Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. Wydarzenie organizowane przez Esports Association odbyło się 27 lutego …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_5

Za niedługo rozpoczynamy 3. OKSE!

Tylko kilkanaście godzin pozostało do startu trzeciej edycji Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych! Mamy nadzieję, że jesteście gotowi. Tymczasem chcielibyśmy przedstawić wam kolejny z paneli, który …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_4

Przedstawiamy kolejny panel w ramach 3. OKSE

Do kongresu zostało już tylko kilka dni, a to oznacza, że najwyższy czas przedstawić kolejny z paneli. Już od kilku lat sport elektroniczny ma swoje …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_3

Współczesne formy rywalizacji sportowej – perspektywy rozwoju esportu

Czas poznać trzeci z naszych paneli, który będziecie mogli wysłuchać w trakcie zbliżającego się OKSE. Tym razem temat to “Współczesne formy rywalizacji sportowej – perspektywy …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_2

Skill nie tylko w grze – potrzeby rynku gamedev w Polsce

Już za pięć dni rozpocznie się kolejna edycja Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. My powoli szykujemy się do startu, a tymczasem chcielibyśmy przedstawić Wam kolejny z …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_1

Czas odsłonić pierwsze karty!

Lista uczestników trzeciej edycji Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych powoli się zapełnia.  Dziś chcielibyśmy zwrócić Waszą szczególną uwagę na panel o tytule “Esport od zaplecza – …

CZYTAJ WIĘCEJ
okse3_muzeym

OKSE powraca z trzecią edycją!

Już wkrótce Ogólnopolski Kongres Sportów Elektronicznych powróci z trzecią edycją! Tegoroczny OKSE odbędzie się 27 lutego w katowickim Muzeum Śląskim. Podobnie jak w latach ubiegłych …

CZYTAJ WIĘCEJ
okse

Będzie się działo na drugim Ogólnopolskim Kongresie Sportów Elektronicznych

BĘDZIE SIĘ DZIAŁO NA DRUGIM OGÓLNOPOLSKIM KONGRESIE SPORTÓW ELEKTRONICZNYCH Zgodnie z zapowiedziami, w tym roku ponownie odbędzie się wydarzenie spod szyldu #OKSE, czyli Ogólnopolski Kongres …

CZYTAJ WIĘCEJ
okse

Co wiemy po I Ogólnopolskim Kongresie Sportów Elektronicznych (OKSE)?

Co wiemy po I Ogólnopolskim Kongresie Sportów Elektronicznych (OKSE)? Finały Intel Extreme Masters to nie jedyne wydarzenie e-sportowe, które na początku miesiąca miało miejsce w …

CZYTAJ WIĘCEJ
Close Menu