Logo Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych

Przed nami 5. edycja Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. To najdłużej organizowana cykliczna konferencja dotycząca esportu i branż pokrewnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Wraz z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego chcemy zaprosić Państwa do merytorycznej debaty podczas jubileuszu OKSE. Na początku bieżącego roku zmagania najlepszych graczy z całego świata odbywają się online, a nasz Kongres zrealizujemy w trybie hybrydowym. Prelegenci oraz zaproszeni goście będą obsługiwani zgodnie z reżimem sanitarnym, natomiast odbiorcy OKSE będą w interakcji z wydarzeniem podczas transmisji na żywo w internecie.

Od pierwszej edycji Kongresu w 2017 roku polski rynek esportowy znacząco się rozwinął. Zarówno od strony zasięgów i rozpoznawalności, grup docelowych, zainteresowania różnych sektorów, w tym edukacji i nauki, marketingu, startupów oraz – co najważniejsze w kontekście dalszego rozwoju – współpracy sektora publicznego z prywatnym.

Jubileuszowa, piąta edycja OKSE to w pewnym sensie podsumowanie i analiza dotychczasowego rozwoju polskiego ekosystemu branżowego. Pierwotna grupa docelowa (młodzież szkolna i akademicka, organizacje esportowe) rozszerzyła się o osoby wchodzące na rynek pracy, przedsiębiorców oraz podmioty administracji publicznej. Wierzymy, iż założone cele wydarzenia pośrednio wpływają i będą wpływać na lokalny rozwój gospodarczy – szczególnie zważywszy na powstałe dzięki projektowi krajowe i międzynarodowe partnerstwa biznesowe.

Serdecznie zapraszam do aktywnego uczestnictwa online!

Łukasz Trybuś
prezes Stowarzyszenia Sportów Elektronicznych

Transmisja

Agenda

18 marca 2021, g. 09:50 – 15:00

SCENA EDUKACYJNA
Transmisja na LiveWebinar
dla placówek edukacyjnych

09:50 – Oficjalne rozpoczęcie

10:00-10:30 – Panel dyskusyjny:

Ostatnie 5 lat w branży – rośniemy czy stoimy w miejscu? Subiektywna opinia liderów esportowego dziennikarstwa

  • Paweł Książek (Kinguin)
  • Tomasz Chomczyk (Esportmania.pl)
  • Patryk Stec (Sport.pl)
  • Mateusz Miter (Cybersport.pl)
  • Michał Francuz (Polsat Games)

 

Transmisja z dużej sceny.
Interaktywny czat z moderatorem.

10:00-10:30 – Panel dyskusyjny:

Ostatnie 5 lat w branży – rośniemy czy stoimy w miejscu? Subiektywna opinia liderów esportowego dziennikarstwa

  • Paweł Książek (Kinguin)
  • Tomasz Chomczyk (Esportmania.pl)
  • Patryk Stec (Sport.pl)
  • Mateusz Miter (Cybersport.pl)
  • Michał Francuz (Polsat Games)

10:30-10:45 – Prelekcja:

Esport oczami marki nieendemicznej

  • Dariusz Grzeszczak (ERBUD)
  • Karolina Kałużyńska (GAMESET)

10:30-10:45 – Rozmowa z prelegentem:

  • Paweł Książęk (Kinguin)

10:30-10:45 – Prelekcja:

Esport oczami marki nieendemicznej

  • Dariusz Grzeszczak (ERBUD)
  • Karolina Kałużyńska (GAMESET)

10:45-11:00 – Przerwa kawowa

10:45-11:00 – Rozmowa z prelegentami:

  • Dariusz Grzeszczak (ERBUD)
  • Karolina Kałużyńska (GAMESET)

 

10:45-11:00 – Przerwa kawowa

11:00-11:30 – Panel dyskusyjny:

Esport w edukacji gości już kilka lat. Co z tego wynika?

  • prof. dr hab. Grzegorz Mazurek (Akademia Leona Koźmińskiego)
  • Michał Sakowski (Technikum TEB Edukacja Poznań)
  • Mateusz Marchewka (Technikum TEB Edukacja Bydgoszcz)

 

Transmisja z dużej sceny.
Interaktywny czat z moderatorem.

11:00-11:30 – Panel dyskusyjny:

Esport w edukacji gości już kilka lat. Co z tego wynika?

  • prof. dr hab. Grzegorz Mazurek (Akademia Leona Koźmińskiego)
  • Michał Sakowski (Technikum TEB Poznań)
  • Mateusz Marchewka (Technikum TEB Bydgoszcz)

11:30-11:45 – Prezentacja polskiego startupu:

esportsLAB

  • Maciej Skorko

11:30-11:45  Rozmowa z prelegentem:

  • prof. dr hab. Grzegorz Mazurek (Akademia Leona Koźmińskiego)

11:30-11:45 – Prezentacja polskiego startupu:

esportsLAB

  • Maciej Skorko

11:45-12:30 – Panel dyskusyjny:

Rola podmiotów publicznych w rozwoju esportu

  • Tadeusz Wojciechowski (Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji)
  • Wojciech Janek (Centrum GovTech)
  • Mariusz Walczak (Akademicki Związek Sportowy)

11:45-12:15 – Rozmowa z przedstawicielem startupu: 

esportsLAB

  • Maciej Skorko

11:45-12:30 – Panel dyskusyjny:

Rola podmiotów publicznych w rozwoju esportu

  • Tadeusz Wojciechowski (Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji)
  • Wojciech Janek (GovTech Polska)
  • Mariusz Walczak (Akademicki Związek Sportowy)

12:30-13:00 – Przerwa obiadowa

12:30-13:00 – Przerwa obiadowa

13:00-13:45 – Panel dyskusyjny:

Marketing sportowy a esport. Oczekiwania i rzeczywistość

  • dr Jarosław Kończak (Uniwersytet Warszawski)
  • Karolina Kałużyńska (GAMESET)
  • Mikołaj Pecko (eMinePro)
  • Joanna Marks (Polska Liga Esportowa)

 

Transmisja z dużej sceny.

Interaktywny czat z moderatorem.

13:00-13:45- Panel dyskusyjny:

Marketing sportowy a esport. Oczekiwania i rzeczywistość

  • dr Jarosław Kończak (Uniwersytet Warszawski)
  • Karolina Kałużyńska (GAMESET)
  • Mikołaj Pecko (eMinePro)
  • Joanna Marks (Polska Liga Esportowa)

13:45-14:00 – Prezentacja polskiego startupu: 

GGPredict

  • Przemysław Siemaszko

14:00-14:30 – Rozmowa z prezesem Esports Association:

5 lat działalności Esports Association

  • Łukasz Trybuś

14:00-14:15 – Rozmowa z przedstawicielem startupu: 

GGPredict

  • Przemysław Siemaszko

14:00-14:30 – Rozmowa z prezesem Esports Association:

5 lat działalności Esports Association

  • Łukasz Trybuś

SCENA EDUKACYJNA
Transmisja na LiveWebinar
dla placówek edukacyjnych

09:50 – Oficjalne rozpoczęcie

10:00-10:30 

Transmisja z dużej sceny.
Interaktywny czat z moderatorem.

10:30-10:45 – Rozmowa z prelegentem:

  • Paweł Książęk (Kinguin)

10:45-11:00 – Rozmowa z prelegentami:

  • Dariusz Grzeszczak (ERBUD)
  • Karolina Kałużyńska (GAMESET)

11:00-11:30

Transmisja z dużej sceny.
Interaktywny czat z moderatorem.

11:30-11:45  Rozmowa z prelegentem:

  • prof. dr hab. Grzegorz Mazurek (Akademia Leona Koźmińskiego)

11:45-12:15 – Rozmowa z przedstawicielem startupu: 

esportsLAB

  • Maciej Skorko

12:15-13:00 – TBA

  • TBA

13:00-13:45

Transmisja z dużej sceny.

Interaktywny czat z moderatorem.

13:45-14:00 – Prezentacja polskiego startupu: 

GGPredict

  • Przemysław Siemaszko

14:00-14:15 – Rozmowa z przedstawicielem startupu: 

GGPredict

  • Przemysław Siemaszko

14:30-15:00 – Seminarium biznesowe:

Rozwój gamedev na Śląsku

Seminarium otworzy prezydent Światowej Agencji Antydopingowej, ambasador marki Śląskie Witold Bańka. Następnie głos zabierze dyrektor Departamentu Gospodarki i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego Aleksandra Monsiol-Szatkowska.

  • Grzegorz Dymek (Anshar Studios)
  • Bartosz Pluta (Iron Wolf Studio)

Prelegenci

Witold Bańka
Światowa Agencja Antydopingowa

Prezydent Światowej Agencji Antydopingowej, Ambasador Marki Śląskie. W latach 2015-2019 Minister Sportu i Turystyki. Absolwent politologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Były lekkoatleta, sprinter, brązowy medalista Mistrzostw Świata w Osace.

Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek
Akademia Leona Koźmińskiego

Rektor Akademii Leona Koźmińskiego, Profesor tytularny specjalizujący się w tematyce strategii transformacji cyfrowej organizacji, e-handlu oraz e-marketingu. Szczególnie interesuje się zmianami, jakie procesy digitalizacji wywołują w sektorze szkolnictwa wyższego. Jest również Dyrektorem Centrum Badań Transformacji Cyfrowej – CYBERMAN i członkiem EFMD Advisory Board dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia publikacyjne i naukowe.

Dariusz Grzeszczak
ERBUD

Ponad 30 lat temu założył ze swoim ojcem firmę budowlaną w Toruniu. Dziś ERBUD jest największą polską firmą budowlaną niebędącą częścią międzynarodowych holdingów, zatrudnia 2500 pracowników, realizuje ponad 100 projektów rocznie w Polsce, Niemczech i kilku innych krajach zachodniej Europy. Absolwent Politechniki Gdańskiej na kierunku Budowa Maszyn. Od 2011 roku członek Polskiej Rady Biznesu. Ma trzy córki, lubi golfa i sztukę współczesną.

Wojciech Janek
Centrum GovTech

Posiada doświadczenie zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Od 2009 do 2013 roku pracował zarządzając funduszami w Niemczech i Chinach, oraz koncentrował się na inwestycjach w sektorach energii odnawialnej i bankowości. W 2013 roku został założycielem Orange in Motion, prywatnej firmy koncentrującej się na sektorze hotelarskim dla pracowników sezonowych w Polsce. Z prawie 200 miejscami noclegowymi w Warszawie firma stała się jednym z liderów w regionie. Od początku 2020 roku rozwija GovTech Polska i jest odpowiedzialny za projekty strategiczne Centrum GovTech. Obecnie pełni rolę Wicedyrektora Programu GovTech Polska.

dr Jarosław Kończak
Uniwersytet Warszawski

Adiunkt na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, pomysłodawca i kierownik studiów podyplomowych Komunikacja Korporacyjna. Autor monografii, raportów i licznych artykułów m.in. o komunikacji sponsoringowej i różnych aspektach sponsoringu sportowego. Wcześniej dziennikarz agencyjny, prasowy, radiowy oraz telewizyjny. Współtwórca długoletniej polityki sponsoringowej Telekomunikacji Polskiej i Orange. Przez lata związany m.in. z polską reprezentacją piłkarską i polską reprezentacją olimpijską.

tadeusz wojciechowski

Tadeusz Wojciechowski
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji

Absolwent wydziału Geografii i Studiów Regionalnych UW oraz podyplomowych studiów Ewaluacji Projektów Finansowanych przez Unię Europejską. Od wielu lat związany z edukacją, trener i autor materiałów szkoleniowych. Ekspert m.in. w programach: PHARE, Aktywności Społecznej Osób Starszych (ASOS). Od 20 lat pracuje w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji – Narodowej Agencji programów Unii Europejskiej - Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności oraz programów. Obecnie koordynator Zespołu ds. Sportu.

Mariusz Walczak
Akademicki Związek Sportowy

Absolwent Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, wiceprezes Zarządu Głównego AZS ds. rozwoju odpowiedzialny głównie za działania wizerunkowe, promocyjne, medialne. Jeden z założycieli i redaktorów serwisu Pasja AZS (www.pasja.azs.pl). Jeden z inicjatorów dołączenia projektów esportowych do ogólnopolskiego kalendarza rozgrywek AZS. Obok działalności sportowej zaangażowany w wiele projektów lokalnych o charakterze kulturalnym, społecznym.

Karolina Kałużyńska
GAMESET

Specjalistka komunikacji w sektorach gamingu, esportu i nowych technologii. Aktualnie PR Managerka w agencji marketingu gamingowego Gameset. Wcześniej w agencji Monday odpowiadała za prowadzenie projektów PR dla największych marek z kategorii, m.in Intel i Intel Extreme Masters czy Electronic Arts. Gościnnie wykładowczyni na kierunku esportowym AWF Katowice, autorka artykułów specjalistycznych z zakresu gaming marketingu i prelegentka konferencji marketingowych.

Joanna Marks
Polska Liga Esportowa

Ponad dekadę związana z esportem. Występowała jako zawodniczka drużyn Counter-Strike'a oraz League of Legends. Współtworzyła program Esport w kanale Hyper. Wielokrotnie występowała jako specjalistka i komentatorka w esportowych studiach transmisyjnych. Pracowała na Tajwanie w firmie produkującej sprzęt dla graczy oraz odpowiadała za media drużyny Virtus.pro. Obecnie w Polskiej Lidze Esportowej zajmuje się komunikacją oraz działaniami PRowymi.

MIKOŁAJ PECKO
EMINE.PRO

Managing Director i Head of Gaming w agencji marketingowej eMinePro. Absolwent Uniwerystetu SWPS oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od ponad dziesięciu lat w branży gamingowej. Swoją przygodę zaczynał jako gracz Call of Duty, aby w późniejszych latach współtworzyć wiele organizacji esportowych w Polsce. Prywatnie pasjonat rynku mobile gaming.

Bartosz Pluta
Iron Wolf Studio

Co-funder i prezes zarządu Iron Wolf Studio S.A. Prawnik z wykształcenia. Project director i game designer tytułu U-BOOT The Board Game, która zebrała na Kickstarterze ponad 3 mln zł. Aktualnie, oprócz prowadzenia spraw spółki, występuje w roli producenta następujących projektów: Destroyer: The U-Boat Hunter, Sherman Commander, 911 Operator Interactive Movie i Nazi Busters.

Grzegorz Dymek
Anshar Studios

Współwłaściciel, członek zarządu i dyrektor operacyjny Anshar Studios S.A. – liczącej ponad 100 osób, katowickiej firmy zajmującej się dewelopmentem gier wdeo. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem uzyskanym na stanowiskach CEO, COO i CTO w spółkach branż IT i telekomunikacyjnej. Absolwent Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Absolwent MBA Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Stockholm University School of Business. Absolwent Wydziału Organizacji Produkcji Filmowej i Telewizyjnej PWSFTviT w Łodzi.

Patryk Stec
Sport.pl

Szef działu Esport w Sport.pl (Agora). Wcześniej dziennikarz portalu Esportmania.pl, a także specjalista ds. PR, zaangażowany w komunikację kilku spółek gamingowych. Zajmował się również marketingiem sportowym, współpracując z klubem żużlowym, a także biorąc udział w komunikacji największych imprez biegowych w Polsce. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Tomasz Chomczyk
Esportmania.pl

Od 5 lat związany z grupą RASP, wcześniej jako dziennikarz serwisów sportowych, teraz jako redaktor naczelny Esportmania.pl. Pasjonat esportu od kilkunastu lat, zajmujący się głównie sceną Counter-Strike'a.

Przemysław Siemaszko
GGPredict

Jeden z założycieli GGPredict. W firmie pełni rolę prezesa i odpowiada za dział data science. Z esportem związany od 2007 roku, kiedy zaczynał pisać na portalu eSports.pl. Poza pracą robi doktorat z dziedziny teorii gier, gra w CS-a i LoL-a.

Michał Francuz
Polsat Games

Redaktor i komentator rozgrywek esportowych na antenie Polsat Games. Związany z League of Legends i innymi produkcjami Riot Games, lecz obeznany również w innych, czasem nieco egzotycznych scenach sportów elektronicznych.

Mateusz Miter
Cybersport.pl

Redaktor Cybersport.pl, okazjonalnie jego teksty pojawiają się także na portalu Sport.pl. Wcześniej również dziennikarz redakcji ESPORT NOW oraz Junior PR Manager w agencji marketingowej Fantasyexpo. Pasjonat esportu od kilku lat, skupiający się głównie na polskiej i europejskiej scenie League of Legends.

Maciej Skorko
EsportsLab

Współwłaściciel i dyrektor zarządzający esportsLAB. Jako badacz w Instytucie Psychologii PAN pracował w kierunku ustalania związków pomiędzy sprawnością umysłową a poziomem gry w amatorskim i profesjonalnym esporcie. Wyniki tych badań stały się fundamentem projektu esportsLAB, w którym uczestniczyli już m.in. zawodnicy x-kom AGO i Izako Boars. Maciek jest byłym zawodnikiem esportowym, a swoją pasję do rywalizacji realizuje w sportach elektronicznych i tradycyjnych.

Paweł KSIĄŻEK
KINGUIN

Wcześniej redaktor naczelny Weszło Esport i Cybersport.pl, dziennikarz największych portali branżowych, a także PR Manager ESL Polska. Obecnie Esports Strategy & Content Director w firmie Kinguin.

MICHAŁ SAKOWSKI
Technikum TEB EDUKACJA Poznań

Kierownik ds. kształcenia praktycznego w TEB Poznań, odpowiedzialny m.in. za organizację edukacji esportowej oraz projekty UE, w tym Erasmus+. Wcześniej manager projektów w spółkach z branży nieruchomości. Prywatnie, od najmłodszych lat gracz z zamiłowania i półprofesjonalny zawodnik MTG Arena.

Mateusz Marchewka
Technikum TEB EDUKACJA Bydgoszcz

Trener sportów elektronicznych w klasach esportowych w czterech placówkach TEB Edukacja. Trener reprezentacji szkół TEB w Counter-Strike: Global Offensive. Założyciel oraz trener w Esportology.

Łukasz Trybuś
Esports Association

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Twórca i kreator Stowarzyszenia Sportów Elektronicznych. Właściciel firmy KGH Esports Consulting, w skład której wchodzi placówka treningowa dedykowana topowym esportowcom - Katowice Gaming House. Wykładowca akademicki, pomysłodawca programu edukacyjnego bazującego na esporcie.

Michał Wasik
HOST SCENY GŁÓWNEJ OKSE

Dziennikarz, prezenter, konferansjer, od najmłodszych lat związany z dziennikarstwem sportowym. Niepoprawny optymista, fan Simpsonów, a po godzinach Batman - ale nie mówcie nikomu, bo to tajemnica

Michał "Avahir" Kudliński
POLSAT GAMES
HOST SCENY EDUKACYJNEJ OKSE

Redaktor esportowy i komentator z wieloletnim stażem. Aktualnie pojawia się w ramach transmisji kanału Polsat Games. W wolnym czasie fascynat filozofii.

Partnerzy

Organizator

Esports Association

Esports Association to organizacja non-profit mająca na celu m.in. profesjonalizację esportu w Polsce, skupiając się na edukacji w zakresie branż kreatywnych oraz łączeniu sektora prywatnego z publicznym.

Aktualne informacje na temat naszej działalności możecie Państwo znaleźć na stronie www.polskiesport.pl.

Współgospodarz

Województwo śląskie

Województwo śląskie to region, który przyciąga silną tradycją pracy, dobrym klimatem biznesowym, krajobrazem naturalnym, wydarzeniami kulturalnymi i pozytywną energią mieszkańców. To region o zróżnicowanej strukturze gospodarczej, który z powodzeniem rozwija się poprzez innowacyjność i kreatywność przedsiębiorstw.

Region skutecznie mierzy się z wyzwaniami społecznymi i gospodarczymi związanymi z restrukturyzacją tradycyjnych sektorów. Na fundamentach przemian gospodarczych rozwinęły się nowe firmy w takich sektorach, jak między innymi: motoryzacja, ICT, budowa maszyn i urządzeń, przetwórstwo spożywcze, chemia, nowoczesne materiały. Patrząc z optymizmem w przyszłość, nie można jednak zapomnieć o tym, że skutki niekorzystnej sytuacji demograficznej oraz proces transformacji energetycznej stanowią spore wyzwanie dla województwa na najbliższe lata.

Przedsiębiorcy z województwa śląskiego mogą korzystać z różnorodnych form wsparcia oferowanych im przez jednostki badawczo-rozwojowe, parki i klastry technologiczne oraz instytucje otoczenia biznesu. Władze regionu aktywnie włączają się do tych działań reagując na potrzeby związane z rozwojem przedsiębiorczości.

Śląskie to również region, w którym nie brakuje miejsc i okazji, by aktywnie spędzać czas bez względu na wiek. To miejsce sprzyjające miłośnikom górskich wspinaczek, kolarstwa, narciarstwa, żeglarstwa czy też amatorom bardziej ekstremalnych form ruchu. Zaskakujące wydaje się, że jest to jedna z najbardziej zielonych części Polski. W sumie lasy i tereny zielone zajmują niemal 1/3 powierzchni województwa śląskiego. Dlatego jednym z najbardziej adekwatnych słów, opisujących środowisko naturalne regionu, jest „różnorodność”, którą cenią sobie zarówno mieszkańcy, jak i turyści.

Jak wziąć udział

Uczestnictwo w tegorocznej edycji OKSE będzie możliwe zdalnie, bez wcześniejszej rejestracji – za pośrednictwem platformy Twitch. Ostatni element agendy – seminarium biznesowe – transmitowany będzie na facebookowym profilu inSilesia.

Podczas paneli dyskusyjnych i prelekcji będzie możliwość interakcji z prelegentami za pośrednictwem czatu.

Kliknij w logo Twitch, aby dołączyć do transmisji!

Kliknij w herb Województwa Śląskiego, aby dołączyć do transmisji z ostatniego panelu!

Opcjonalna rejestracja

Bezpłatna rejestracja gwarantuje dostęp do materiałów z OKSE po zakończeniu wydarzenia. Na podany adres email przyjdzie także przypomnienie o starcie transmisji z Kongresu.

Partnerzy edukacyjni Esports Association otrzymają dedykowane zaproszenia do uczestnictwa poprzez platformę LiveWebinar. Pozostałe placówki edukacyjne zapraszamy do kontaktu przez formularz!

Aktualności

OKSE_podsumowanie_gfx

Jubileusz i rekord oglądalności. Podsumujmy piątą edycję OKSE

Za nami V edycja Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. Jubileuszowe OKSE odbyło się 18 marca w trybie hybrydowym – prelegenci spotkali się w nowoczesnym studio, a …

CZYTAJ WIĘCEJ
OKSE_V

Zapraszamy na V Ogólnopolski Kongres Sportów Elektronicznych! Jubileuszowa edycja OKSE 18 marca

Zapraszamy do udziału w piątej edycji najdłużej organizowanej, cyklicznej konferencji dotyczącej esportu i branż pokrewnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczne OKSE odbędzie się 18 marca w …

CZYTAJ WIĘCEJ
1

Aftermovie 4. Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych

Czwarta edycja Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych już za nami. 26 lutego w Muzeum Śląskim odbyło się łącznie 15 paneli dyskusyjnych, warsztatów, seminariów i wykładów z …

CZYTAJ WIĘCEJ
okse2020_sociale_00000

Jedyny polski zawodnik na IEM 2020 prelegentem 4. Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych

Czwarta edycja Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych odbędzie się w katowickim Muzeum Śląskim już w przyszłą środę, 26 lutego. Wśród prelegentów wydarzenia organizowanego przez Esports Association …

CZYTAJ WIĘCEJ
OKSE_1920x1080_presspack (1)

4. Ogólnopolski Kongres Sportów Elektronicznych już niebawem!

26 lutego w katowickim Muzeum Śląskim odbędzie się czwarta edycja OKSE, czyli Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. Wydarzenie organizowane przez Esports Association podzielone będzie na część …

CZYTAJ WIĘCEJ
oks3

Merytorycznie o e-sporcie w Muzeum Śląskim

Podsumwoanie trzeciego Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. Za nami 3. edycja OKSE, czyli Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. Wydarzenie organizowane przez Esports Association odbyło się 27 lutego …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_5

Za niedługo rozpoczynamy 3. OKSE!

Tylko kilkanaście godzin pozostało do startu trzeciej edycji Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych! Mamy nadzieję, że jesteście gotowi. Tymczasem chcielibyśmy przedstawić wam kolejny z paneli, który …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_4

Przedstawiamy kolejny panel w ramach 3. OKSE

Do kongresu zostało już tylko kilka dni, a to oznacza, że najwyższy czas przedstawić kolejny z paneli. Już od kilku lat sport elektroniczny ma swoje …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_3

Współczesne formy rywalizacji sportowej – perspektywy rozwoju esportu

Czas poznać trzeci z naszych paneli, który będziecie mogli wysłuchać w trakcie zbliżającego się OKSE. Tym razem temat to “Współczesne formy rywalizacji sportowej – perspektywy …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_2

Skill nie tylko w grze – potrzeby rynku gamedev w Polsce

Już za pięć dni rozpocznie się kolejna edycja Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych. My powoli szykujemy się do startu, a tymczasem chcielibyśmy przedstawić Wam kolejny z …

CZYTAJ WIĘCEJ
lista_uczestn_1

Czas odsłonić pierwsze karty!

Lista uczestników trzeciej edycji Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych powoli się zapełnia.  Dziś chcielibyśmy zwrócić Waszą szczególną uwagę na panel o tytule “Esport od zaplecza – …

CZYTAJ WIĘCEJ
okse3_muzeym

OKSE powraca z trzecią edycją!

Już wkrótce Ogólnopolski Kongres Sportów Elektronicznych powróci z trzecią edycją! Tegoroczny OKSE odbędzie się 27 lutego w katowickim Muzeum Śląskim. Podobnie jak w latach ubiegłych …

CZYTAJ WIĘCEJ