University Esports, projekt GGTech Entertainment, wkracza do Polski dzięki współpracy z Esports Association

Projekt GGTech Entertainment, który działa już w Europie i Ameryce Łacińskiej, oficjalnie startuje w Polsce pod nazwą University Esports - EDU, w kategoriach: League Of Legends oraz CS:GO.

University Esports oficjalnie jest już w Polsce i będzie realizowany przy współpracy z Esports Association pod nazwą University Esports – EDU. Projekt kontynuuje tworzoną od 2018 roku historię AZS Edu Esports.

Oznacza to, że Polska wraz z Francją i Niemcami dołącza do europejskiego ekosystemu akademickich rozgrywek esportowych. W splicie letnim – od 2 marca do 16 maja 2021 – w ramach UE – EDU, będziemy mogli oglądać zmagania ośmiu topowych akademickich drużyn w League of Legends oraz Counter-Strike: Global Offensive. Zwycięzcy wywalczą miano najlepszych esportowo studentów w kraju.

Nowy format University Esports Masters – jeszcze więcej rywalizacji

W tym roku zmieniliśmy format rozgrywek University Esports Masters, w którym najlepsze europejskie, akademickie drużyny walczą o tytuł Mistrza Europy. Chcemy, aby mistrzostwa dostarczały jeszcze więcej emocji, dlatego rozszerzyliśmy grupy o nowe kraje i kolejne reprezentacje studenckie.

W przypadku Polski, dwie najlepsze drużyny League of Legends, z jesiennego splitu awansują do ligi europejskiej i od kwietnia będą konkurować z najlepszymi reprezentacjami z pozostałych krajów.

Dodatkowo, format ligowy rozbudowaliśmy o Last Chance Qualifier, czyli turniej ostatniej szansy, w którym najlepsze drużyny z wiosennego splitu będą walczyć o dwa sloty do play-off University Esports Masters. Dzięki temu kolejna drużyna z Polski uzyska możliwość dołączenia do rozgrywek na szczeblu międzynarodowym.

Ogłoszenie współpracy GGTech i Esports Association w postaci ligi University Esports - EDU.