Odliczamy do startu wiosennego splitu ERBUD UNIVERSITY Esports EDU, w którym poznamy tegorocznych mistrzów akademickich rozgrywek esportowych.

– ERBUD ponownie dołącza do ligi jak Partner Tytularny, wspomagając rozwój studenckiej sceny esportowej w Polsce
– W ramach fazy wiosennej, 20 najlepszych zespołów studenckich z całego kraju będzie walczyć o tytuł mistrzowski

Warszawa, 28.02.2022. Zaczynamy wielkie odliczanie do startu wiosennych rozgrywek ERBUD UNIVERSITY Esports EDU. Grupa mistrzowska rozpocznie się 01.03.2022 i będzie ostatnim i najważniejszym etapem turnieju, na końcu którego poznamy akademickich mistrzów w kategorii League of Legends oraz Counter-Strike: GO.

Dwadzieścia najlepszych drużyn z fazy grupowej zmierzy się ze sobą w walce o tytuł mistrzowski oraz pulę nagród, której wartość wynosi 20 tys. złotych. Ponadto, studenci wielu uczelni mogą liczyć na dodatkowe punkty do stypendiów, za osiągnięcia esportowe.  Wiosenny split zostanie zakończony finałami LAN, które odbędą się w połowie czerwca 2022 roku.

Wśród najlepszych, akademickich zespołów znaleźli się reprezentanci następujących uczelni: Politechnika Śląska, Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Politechnika Poznańska, Uniwersytet Warszawski, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Uniwersytet Gdański, Politechnika Wrocławska, Politechnika Gdańska, PJATK, Politechnika Rzeszowska, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej i Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Kamil Pyc, z reprezentacji Politechniki Krakowskiej: “W tym roku Politechnika Krakowska ma teoretycznie najlepszy skład jaki wystawiła dotychczas w rozgrywkach UNIVERSITY Esports EDU. Poziom indywidualny każdego zawodnika jest wyższy niż w latach ubiegłych. Zobaczymy czy na fazę mistrzowską z indywidualistów uda się stworzyć kolektyw. Motywacja jest spora ponieważ oprócz samego wyjazdu lanowego w grę wchodzą stypendia, więc inicjatywa jest po naszej stronie.”

Dzięki współpracy pomiędzy GGTech i Esports Association, polska liga jest częścią globalnego ekosystemu akademickich rozgrywek esportowych UNIVERSITY Esports. Te są obecne w 17 krajach Europy i w ponad 1200 uniwersytetach na całym świecie. UNIVERSITY Esports od dawna ugruntowuje swoją rolę jako jednej z najważniejszych akademickich lig esportowych na świecie.

Mariusz Klimowicz, Project Coordinator ESA: “Za nami pierwsza faza emocjonujących rozgrywek University Esports EDU. Ponad 30 uczelni z naszego kraju toczyło niesamowite bitwy w fazie grupowej gier Counter Strike: Global Offensive oraz League of Legends. Poznaliśmy już drużyny, które swoją dobrą postawą zapewniły sobie awans do kolejnej fazy. W marcu startujemy z wyczekiwanymi meczami Grupy Mistrzowskiej, które doprowadzą cztery drużyny do finałów LAN i wyłonią mistrza Polski.”

Po raz kolejny w gronie naszych Partnerów znajduje się ERBUD, który wraz ze startem fazy wiosennej stanie się Patronem Tytularnym UNIVERSITY Esports EDU.

Firma budowlana i esport to tylko pozornie dwa różne światy. Gdy wybuchła pandemia, odwołano targi pracy i imprezy branżowe (w tym te na politechnikach), to tysiące studentów musiało pozostać w domach, gdzie oczywiście wieczorami grywali, a jak nie grywali, to oglądali z wypiekami na twarzy, jak inni grają. Chcemy być częścią tego świata, chcemy docierać tam, gdzie są nasi pracownicy i potencjalni kandydaci. W sieci, w esporcie. Esport i ERBUD nie tylko nazwy mają podobne, ale też dynamikę i zorientowanie na przyszłość. Dlatego sponsorowaliśmy najważniejszą ligę akademicką i będziemy sponsorować kolejne jej sezonymówi Dariusz Grzeszczak, prezes Grupy ERBUD

 W wiosennej fazie zobaczymy również Red Bull jako Partnera akademickich rozgrywek esportowych.

O GGTech Entertainment

GGTech Entertainment to firma, której celem jest przybliżenie społeczeństwu świata gier i sportów elektronicznych. Czy jest lepszy sposób na to niż stworzenie ligi uniwersyteckiej pomiędzy studentami z całego kraj? Jednocześnie promując wartości takie jak integracja, rywalizacja sportowa i chęć doskonalenia się oraz wykorzystanie rozrywki jako motywacji do nauki?

Technologia oznacza przyszłość. GGTech angażuje się w interaktywne środowiska, tworząc w tym celu multidyscyplinarny zespół programistów, specjalizujący się w rozwoju, produkcji i komercjalizacji gier wideo. Inwestujemy również w tworzenie treści za pomocą nowych technologii, takich jak rzeczywistość wirtualna, rzeczywistość rozszerzona i rzeczywistość mieszana. Więcej informacji: www.ggtech.es.

O Esports Association

Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych (posługujące się nazwą w języku angielskim – Esports Association, w skrócie ESA) to organizacja non-profit założona w 18 sierpnia 2016 roku w Katowicach. Od tej pory, poprzez realizację szeregu innowacyjnych projektów, dorobiło się statusu największej esportowej organizacji pozarządowej w Polsce.

Celem stowarzyszenia jest profesjonalizacja sportów elektronicznych skupiając się na rozwoju inicjatyw oddolnych, a także promocja Polski i polskich przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej. W swoich działaniach członkowie stowarzyszenia promują esport jako pretekst do wszechstronnego rozwoju kompetencji zawodowych wśród młodych ludzi.

Share on facebook
Share on twitter
Share on print