Konferencja Interdyscyplinarność Sportów Elektronicznych – trzecia edycja wydarzenia o edukacji i biznesie w e-sporcie.

Młodzi  ludzie czują, że, to czym się fascynują i to co zapewni im dobrą pracę, to często dwie różne rzeczy. Takiemu spojrzeniu na sprawę wyraźnie sprzeciwia się trzecia edycja konferencji Interdyscyplinarność Sportów Elektronicznych.  16 i 17 czerwca będziemy przekonywać wszystkich niezdecydowanych, że edukacja w zakresie branż kreatywnych, które tworzą esport i gaming to solidna inwestycja w przyszłość. Co w programie?

Agenda

Czwartek, 16 czerwca 2022 r.

10:00 – 10:10
Otwarcie pierwszego dnia konferencji
Marcin Pałys – nauczyciel akademicki

10:10 – 10:50 Panel dyskusyjny
“Jak skutecznie dotrzeć do studentów z przekazem marketingowym?”

Przedstawiciele agencji marketingowych związanych z esportem.

  • Jarosław Śmietana (ESPORT SPOT)

10:50 – 11:30 Panel dyskusyjny
“Wykorzystanie potencjału rywalizacji esportowej w marketingu uczelni”

Przedstawiciele uczelni biorących udział w esportowej rywalizacji
  • Paweł Dzierza (Akademia Techniczno-Humanistyczna)
  • Paweł Budnicki (Akademia Leona Koźmińskiego)

12:00 – 12:50 Webinar
“Marketing w gamingu jako ścieżka w rozwoju kariery
Case studies eMinePro”

  • Alek Kaim (emine.pro)

13:00 – 13:50 Webinar
“Grywalizacja – wykorzystanie najpopularniejszych technik w biznesie i edukacji”

  • Marcin Pałys (nauczyciel akademicki)

Piątek, 17 czerwca 2022 r.

10:00 – 10:10
Otwarcie drugiego dnia konferencji
Michał Avahir Kudliński – komentator esportowy

10:10 – 10:50 Panel dyskusyjny
“Esportowa przygoda z perspektywy absolwentów polskich uczelni – co nam dały rozgrywki akademickie”

Absolwenci, którzy uczestniczyli w finałach poprzednich sezonów rozgrywek studenckich

  • Stanisław Anczyc (Śląski Uniwersytet Medyczny)
  • Kamil Pyc (Politechnika Krakowska)
  • Mikołaj Dłubak (Uniwersytet Warszawski)

11:00 – 11:50 Webinar
Silicon Coal Valley – lokalne szanse i możliwości w branży IT

  • Adam Cichy (nauczyciel akademicki)

12:00 – 12:50 Webinar
“Multimedia w praktyce – co każdy twórca treści powinien wiedzieć”

  • Tomasz Kiełkowski (wykładowca,  zawodowo związany z nowymi mediami)

13:00 – 13:50 Webinar
“Opracowanie innowacyjnego, wielokryterialnego systemu informatycznego opartego o sztuczną inteligencję, którego zadaniem będzie weryfikacja i dobór graczy do drużyn w e-sportowych”

  • Jakub Kubiak (koordynator projektu Arrmy)

Prelegenci

Paweł Budnicki

Pracownik Akademii Leona Koźmińskiego pełniący funkcje kierownika sekcji e-sportowej oraz drużyny esportowej L4gaming. Pasjonat gamingu z 25 letnim doświadczeniem.

Jakub Kubiak

Koordynator projektu #ARRMY dla młodych graczy Counter-Strike'a.

Paweł Dzierza

W latach 2018-2020 kierujący Biurem Promocji ATH. Specjalista ds. marketingu online. Inicjator powstania akademickiej drużyny ATH eSports Team oraz jej obecny manager. Działacz na rzecz promocji i rozwoju esportu na Podbeskidziu.

Jarosław Śmietana

ESPORT SPOT

Aleksander Kaim

Współwłaściciel agencji eMinePro, specjalizującej się w działaniach marketingowych w sferze gamingu i dóbr cyfrowych. Jeden z założycieli grupy managerskiej ProPlayers, zrzeszającej czołowych zawodników esportowych.

Stanisław Anczyc

Członek samorządu studenckiego na ŚUM, Parlamentu Studentów RP oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Medycyny IFMSA-Poland. Entuzjasta nowych technologii w branży medycznej.

Marcin Pałys

Przedsiębiorca. Gracz. Wykładowca.
Specjalizuje się w obszarze wykorzystania gier symulacyjnych w edukacji. Prywatnie zapalony Mistrz Gry oraz fan StarCrafta 2.

Tomasz Kiełkowski

Autor wystaw fotograficznych. Zajmuje się contentem wideo oraz prowadzi warsztaty z zakresu edukacji audiowizualnej.

Adam Cichy

Nauczyciel akademicki specjalizujący się w Unity, Unreal Engine oraz Blender. Twórca aplikacji AR/VR.

Michał Kudlinski

Komentator i ekspert League of Legends w Polsat Games. Wieloletnie doświadczenie i świetny warsztat językowy pozwoliły mu uzyskać status jednego z najlepszych casterów esportowych na polskiej scenie.

Kamil Pyc

Absolwent Politechniki Krakowskiej na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji. Pracujący w zawodzie programista. Przewodniczący studenckiej organizacji esportowej na Politechnice Krakowskiej oraz promotor esportu w środowisku akademickim.

Mikołaj Dłubak

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Prawa i Administracji. Jego praca dyplomowa dotyczyła tematu regulacji prawnej e-sportu w ujęciu prawno-porównawczym. Aktualnie pracuje w dziale windykacji w Volvo Financial Services.

Partnerzy

Rejestracja

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny,
ale ze względu na ograniczoną ilość dostepnych miejsc na platformie webinarowej wymagamy wcześniejszej rejestracji.

Transmisja

Transmisja na żywo w czwartek i piątek od godziny 10:00.
(16-17 czerwca 2022)